Followers

Monday, November 5, 2012

pendam




jatuh cinta dengar lagu ni dalam adam dan hawa,,,jemu pun ada dok tengok bilalah ain nak terima adam,,,

Aku yang mengejar bayang cinta
Kian terbiar
Terpendam kata
Tak terungkap selamanya

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta

aku perasan kan jalan cerita dia dorang tiru love story yang kita selalu terima sms dari membe2 sebelum adanya blackberry n android
Its a cute love story
A guy had cancer & had only 30days left.
He liked a girl workin in a CD shop but never told her abt his luv.Evryday he used 2 buy a CD just 2 spend sometime wit her. After a month he died, the girl went in search 4 him.
His mum told he died out of cancer & took her 2 his room,
Where she saw all the cds unopened & the girl started crying
U noe y?She had love letters 4him inside the CD's.
Both loved but never expressed

No comments: