Followers

Saturday, November 24, 2012

hair treatments in my house

assalammulaikum

sekarang dah tak perlu lagi nak pergi salon bestnyerr,,,jimat duit,,sebab apa,,sebab apa ,,,sebab dengan adanya benda ni 




pic kecik dah la yer,,,benda ni aku beli on9,,made in bangkok,,aku order colour pink dia bagi biru alahai,,tapi tak pa la ,,,janji sampai kat tangan aku,,,benda ni best sebab lepas pakai mask rambut,,,boleh steam rambut guna benda ni,,,selalu kalau nak treatment rambut mesti pergi salon,,dah tu aku pergi salon yang murah ja,,,sekarang dah ada steamer ni boleh la buat sendiri kat rumah,,boleh buat sambil tengok tv lagi,,semalam aku dangan kak aku dah try dah,,ringan la sikit rambut aku ,,,kalau tak macam lion,,sekarang dah jadi anak lion,,,lepas ni boleh la tiap2 minggu buat ,,,,

No comments: