Followers

Tuesday, September 18, 2012

saat2 penghabisan adalah yang paling bestt

assalammualikum

hari tu aku tanya mak aku ,,"mak ada lagi tak kuih raya "
mak aku kata "mana ada dah habis dah tinggal yang tak sedap je",,yang tak sedap tu yang kakak aku beli tak habis kat rumah dia bawak mai letak kat rumah ,,,,,tu la sapa suruh beli yang tak sedap kan,,dah membazir,,,aku cakap kat mak aku "jom p beli kuih raya lapar kuih raya la" tengok2 mak aku dok melantak kuih satu balang kuih yang kakak aku bawak ,yang tak sedap tu ,,,dalam dok kata yang tak sedap tu la mak aku makan sampai habis licin,,kuih yang tak sedap tu la ,yang awalnya langsung orang tak peduli kat dia,,last2 cari dia jugak,,yang tak sedap tu la last2 jadi sedap ,,,hee,,tiba2 jeng jeng aku jumpa kuih coklat aku yang sedap tak habis lagi terus serbu makan myum nyum,,selamat sudah dalam perut comel ku huihui,,,aku pun satu time2 macam ni la dok teringat nak makan pelik2 ,,,padahal time raya makan berlambaklambak kuih ,,,

sedang aku merindui kau ,,kau hadir tepat pada masanya ,,oh! so sweet ,,

udah licin dibalun aku ,,

have a nice day 
luv reynabali


No comments: