Followers

Thursday, June 28, 2012

kosong..kosong

assalammualikum

jam terus berjalan...dan berjalan kalau dia berenti tu maknanya dia habis bateri...hari ini diganti hari esok...esok diganti lusa...lusa diganti tulat...cepat sungguh masa berlalu...alhamdulillah aku masih lagi bernafas...masih lagi diberi kesempatan untuk bertaubat...memperbaiki diri...saat kawan2 bercakap tentang diri ini ...aku hanya mampu tersenyum...biar apa mereka nak bercerita tentang diri ini....aku hanya boleh cakap" ada aku kisah?" biar aku tak sempurna di mata mereka...lumrah hidup kerana mereka juga tidak sempurna di mata aku...tapi siapalah aku nak menilai orang... masih terasa yang hidup ini kosong..padahal dia sentiasa ada dengan kita..manusia memang mudah alpa...

Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments: