Followers

Monday, June 23, 2014

Wonder pore by etude house


Review la konon ni hahaha aku tertarik dengan wonder pore ni sebab tengok mask dia macam best jer ....tu yang beli tu....sekali aku p beli semua set la pulak ....patut aku beli mask dia dah la ..... ni p beli semua buat apa....aiyaa memang la aku ni sula try macam2.....janji kosong ja hari tu cakap nak setia dengan kaylena beauty tak mau tukar dah....hais! memang la budak ni....tapi tak rugi pun sebenarnya sebab benda tu semua aku boleh pakai jer bagi habis ....cuma aku ni jenis rimas tengok benda banyak2 tapi tak pakai.....ni aku dok usha molly dolly pulak hai la diri....supplement yang dok ada tu pun aku tak minum ..... dulu dekat 6 bulan juga la aku setia dengan aurawhite tak jadi apa pun....tiap2 malam sebelum tidur aku tak pernah lupa nak minum .... tu yang sekarang dah malas dah tu.... 

hari2 juga pakai wonder pore ni ,,,tu pasal la muka aku terlebih berminyak,,,dan dan naik lah bintik2 macam ruam,,,aka jerawat ,,,, hais,,,terus aku beli balik kaylena pakai,,,dan sekarang tengah dalam membaik pulih ,,,dah nampak cerah balik dah sikit,,,sepatutnya aku beli mask dah la ,,,,tak perlu pencuci toner bagai ,,,mungkin tak sesuai la kot,,,dan aku terlebih rajin pakai tiap2 hari mask tu ,,,rasanya mask tak der masalah ,,,yang masalah nya rasa pencuci toner tu semua aku tak boleh pakai kot,,,,

dan dan sekarang aku terus tak sentuh wonder pore ni takutt ,,, toner dia aku pakai kat kaki sebab kaki aku hitam heeee,,,sebenarnya cara pemakaian aku yang rakus tu yang tak betul,,,hari2 pakai,,,orang seminggu sekali jer,,, so aku takmau lah salahkan wonder pore ,,, salahkan diri sendiri yang suka beli macam2 ,,,,salahkan diri sendiri yang suka membazir ,,,hais,,,dush dush tumbok muka sendiri 



huahua ada 5 barang semuanya


ni la mask dia ,,, best pakai dia,,,aku rasa macam dah makin kecik pore aku,,,


dekat semua botol benda yang sama jer tulis 


rupa dalam dia 

bhahaha hantu ,,,cara pakai dia korang sapu jer mask tu kat muka ,biarkan selama 15 minit or 20 minit,,, tapi aku pakai selama 30 minit,,, 


lepas dah pakai mask kita cuci muka dengan pencuci wonder pore juga,,,


jenis foaming ,,, dan jangan lupa gunakan berus daripada wonder pore juga untuk sental lembut muka kita,,,


inilah brush nyer


huahua korea language


jangan risau berus dia lembut jer,,,so tak rosak muka kita


lepas dah basuh muka boleh la pakai freshner dia ,,, aka toner bagi aku huhu


aku siap beli cotton dia lagi,,,hais membazir je,,,padahal boleh jer guna cotton biasa


ni la dia rupa cotton tu 


lepas dah pakai freshner ,,,kita pakai pulak corrector dia,,,aka serum ,,,best pakai ni sebab sejuk jer muka rasa,,,berangin


ni la rupanya ,,, picit sikit bagi dia keluar dan sapu jer kat muka


dalam video ni cara2 pakai dia,,,step by step ,,,aku beli semua yang sulli pakai,,,,


maaf la yer kualiti pic tak terang sebab pakai camera fon jer ,,, hehe



1 comment:

Anonymous said...

ala.. mcm best je. huhu smpi skrng xjumpa lg skin care yg bagus,huhu