Followers

Monday, September 30, 2013

boaguesthouse in korea yang comelll,,,



comal sangat ha ,,,boa guest house ni ,,,kan best kalau aku ada membe yang pandai travel sendiri2 ni ,,,kalau nak harapkan aku ,,memang tak la,,,aku nak manage sorang2 memang tak la,,,kalau dalam malaysia boleh ,,,kalau luar negara memang aku takut sikit,,,lagipun awal2 dah aku fail tahu sebab apa ,,,booking tiket flight pun tak reti selama ni orang yang tolong booking kan ,,,aku bagi duit nah tolong booking sat ,,,haha,,,aku bagi duit jer selebihnya korang tolong urus sat haha,,,

kemarin sis aisyah datang kami cakap la kami ni logo untuk izzroom pun tak der ,,,dia cakap alah apa susah ni tengok ni simple jer buat macam ni sudah la ,,,,sambil bukak laptop tunjuk boaguesthouse ,,,aku tengok2 wow comelnya ,,,bukan logo tu yang comel ,,,logo tu comel jugak la,,tapi decoration dia tu ,,,dengan cara dorang buatkan tempat tu bila orang tengok orang akan rasa dihargai ,,,lagi segi semua aspek la 

ce korang try bukak web dorang siap ada galery guest yang datang dari seluruh dunia ,,,bestkan,,,aku pun nak buat macam tu jugak la kat izzroom ,,,haha,,,terus aku dapat idea nak deco izzroom punya tempat,,,yeahh! aku nak tiru satu idea dari boaguesthouse ni iaitu mengalukan alukan guest yang datang ,,,
tulis kat papan whiteboard welcome lepas tu tulis nama dorang haha,,,tapi buat lain sikit la,,,kang sama bulat2 korang kata aku meniru plak,,,,





berkongsi dapur ,,,comelnyer hehe,,,

dah la pic2 lain korang google sendiri la hee,,,ni la sebab aku minat korea bagi aku everything about korea kawaii comell,,,

1 comment:

Zayla Abdullah said...

Alahai..comeynye guest house ni..