Followers

Thursday, June 6, 2013

cinta itu buta last episode

assalammualikum 

masih ingat kah lagi cerita yang bertajuk "cinta itu buta"rasanya mesti la korang tak ingat kan,,,aku bukannya blogger femes yang korang nak tunggu aku update hikhik,,,dah berzaman dah entry tu,,,so sekarang aku nak sambung lah sebab cerita tu dah ada penamat ,,,happy ending ke tak korang kena baca ler ,,,pada yang tak pernah baca sillah la baca dulu entry yang aku bagi link ni ,,,


,,,,,,,,,,,,,,,,,masihkah ada cinta ,,,,,,,,,,,,,,
hari berganti hari ,bulan berganti bulan ,tahun berganti tahun ,jam terus berdetik ,,semua itu terus berjalan tampa menunggu kami , aku teruskan kehidupan aku dengan kerja2 aku,,mungkin si dia juga sama ,,,aku cekalkan hati untuk melupakan nya,,,kadang2 aku terbabas juga sms si dia ,,ada juga si sia membalas sms aku ,tapi hanya ketika itu ,malam2 aku tidak lagi dibayangi si sia ,,,aku tidur dengan aman sekali ,kadang2 aku bercuti dengan family teman2 ke luar negara ,tapi hanya asia ,kerana aku belum cukup duit untuk ke negara2 eropah 
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,hatiku tepu ,,,,,,,,,,,,,,,,
pintu hati aku sudah tertutup ,,,pokok kalau tidak disiram dibaja mati la dia,,mana mungkin pokok yang sudah mati hidup kembali ,,,,aku sudah bertekad untuk melupakan nya ,,,lalu aku sms yang aku akan melepasnya ,,itu lah sms terakhirku ,,,si sia diam membisu ,,,,bulan berganti bulan,,,hari berganti hari ,,,aku sudah tidak mempedulikan perihal lelaki,,yang aku peduli adalah duit ,,,kerana hidup sekarang semuanya duit,,,dengan duit jugalah aku boleh melancong ke sana sini ,,,tapi aku tidak lah obses terhadap duit ,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,berakhirnya cinta kami,,,,,,,,,,,,,,,,
satu hari sedang aku sibuk bekerja ,kakak aku beritahu aku yang si sia sudah berkahwin ,kerana kakak aku masih mengikuti nya dia instagram ,lalu aku pun bukak instagram nya ,yer memang si dia dah berkahwin ,,,nasib aku tak meroyan ,relex jer tengok pic hantaran dia,,,masih cool,,,maka bermula lah detik dimana setiap malam aku akan melawat instagram dia tengok kalau2 ada pic baru,,,day 1 tiada day2 tiada day3  entahlah ke berapa hari aku tak ingat ,,,last2 satu malam ADA! pic kolam kat sebuah hotel siap tulis honeymoon ^_^ amboi ,,time tu ada la sedih sikit,,sikit ja,,,hee,,,sekarang aku dah tak bukak instagram dia ,,,lega dah tau dia kahwin ,,,
maka dengan ini aku isytiharkan aku single hahahah,,,happy ending ,,,bukan dah lama ka aku single teehee

the end

No comments: