Followers

Saturday, April 27, 2013

Nak muka bersih ? Beli ni


Taraa beli ni kalau nak muka tu bersih dari segala kekotoran...dulu aku tak tahu pun pentingnya mekap remover ni ...aku memang tak pernah ada pun...sesetengah orang dorang tak suka pakai makeup remover ni katanya berminyak...tapi serius weh yang ni dia tak berminyak sangat...lepas kita sapu je kat muka ...dia berminyak kejap je...lepas tu dia meresap la kot...walaupun kita tak pakai mekap tapi sebelum mandi ce korang try guna mekap remover dia akan keluar kotoran yang ada kat muka...jadi sebelum mandi amalkan cuci muka korang dengan mekap remover dulu ...barulah pori2 tu tak tersumbat ...walaupun korang tak pakai mekap seharian...kalo brand lain aku tak tau la...ok ke tak...tapi yang ni serius ok...sejak aku amalkan buat macam ni tiap2 hari...muka aku dah rasa ok banyak dari dulu ...rasa bersih jer...jerawat pun dah tak der...makeup remover kan berminyak sikit,,jadi dia boleh keluarkan kotoran yang melekat kat muka,,,
Yeahh katakan yes untuk muka bersih...!

No comments: