Followers

Tuesday, April 23, 2013

Bila bintang berkelip

Kadang2 aku suka tengok bintang ....sebab bagi aku bintang tu cantik...bersepah bintang kat langit ...dari zaman aku sekolah sampailah sekarang aku perasan ada 3 bintang yang duduk sederet tak berubah sikit pun....dia ada ja....memang bintang ni tak berubah erk....dulu aku selalu tengok bintang ....masa aku kecik2 kami satu keluarga suka lepak pantai ...mak ayah aku akan duduk berdua sambil makan kacang ..aku dengan kak aku plak akan main kat gigi2 air ....memang sentiasa nampak bintang la...dulu kawasan rumah aku bendang lapang ja....duduk lepak depan rumah pun dah boleh nampak bintang...sekarang mana nak nampak bintangnya...asal malam duduk jer kat dalam rumah tak keluar...nak ajak mak lepak pantai ...dia bising la...biasalah umo macam mak aku tu mana la layan benda macam tu lagi....dulu dia dah merasa....tiba2 aku teringin nak lepak pantai tidur sambil tengok bintang....bestnyer....

No comments: