Followers

Monday, March 18, 2013

life

dear malam yang sunyi

assalammualikum
setiap manusia ada perangainya yang tersendiri ....walaupun satu keluarga tapi tak bermaksud kita boleh paham perangai dia .....korang memang bertuah kalau sentiasa paham adikberadik.....biasalah dalam ramai2 akan ada jugak sorang dua yang berbeza perangai....macam aku dengan kakak aku....kami memang selalu bergaduh ...aku memang tak sekepala dengan dia...tapi tak bermaksud aku benci dia...tak sayang dia....biasalah dua beradik ja...pemikiran lain2...aku kata A dia kata B ....dengan mak aku sendiri pun aku selalu gaduh tau....hihihihi....mak aku nak cat koko sikit aku nak putih semua....tapi tak bermaksud aku tak sayang mak aku....bagi dorang pulak aku perangai pelik ....biasa la hidup....putar belit putar belit macam roda...kadang bagi aku duit adalah segalanya....tapi hakikatnya banyak benda yang tak memerlukan duit.....kadang aku rimas disekeliling aku ramai hati yang nak kena jaga....padahal dorang jaga ke hati aku....kadang nak tegur yang lebih tua dari kita takut terasa...berdosa....anak2 baik...mak nya plak tak baik....mak nya baik anak2 plak tak baik.....disebabkan satu gambar berjela jela komen padahal komen tu dah lari ke mana dah....24jam macam tak cukup....ke diri sendiri yang suka buang masa....

posted from Bloggeroid

No comments: