Followers

Friday, March 8, 2013

eh mcm mana baju aku boleh ada kat sini ni,,


assalammualikum

aku beli baju ni kat jakarta ,,,mangga dua kot ada satu butik tu ,,butik ker? ,,dia jual baju cantik2 ,,,baju yang aku beli ni  pun sebab aku padan tu yang aku grab tu ,,dah alang2 aku jumpa kan bukan senang tu,,,ahmaklumlah apa orang indo kata kat aku ,,mut mut ,,ahh ingat dah imut imut mean petite ,,,
hari tu saja la aku dok godek2 google shopping online jumpa web moomoo ,,,seharian suntuk aku dok belek2 baju dalam web dia,,tut tut aku jumpa baju aku dah la sebijik ,,yang tu tak pa la tak kisah yang aku kisahkan sangat tu harga dia murahh ,,,aku beli mahal kot,,,omg! kiranya boleh percaya jugak la baju2 kat moomoo ni sebab baju yang aku beli kain dia cantik lembut jer from korea ,,moomoo ni memang baju dorang from korea,china,,jadi tak hiaran la kalau sama,,




tunggu apa lagi girls shopping ler,,,huhu,,murah pulak tu ,,

have a nice day,,^_^

No comments: