Followers

Thursday, November 15, 2012

ngeriii ,,,

assalammulaikum

tajuk macam cerita kemalangan ,,,sebenarnya aku baru je tahu ,,,straight to the point aje la yer,,,sebelum ni aku tak pernah terpikir mana datangnya tuala wanita tu,,siapa penciptanya?,,apa aku peduli kan ,,,macam mana dorang buat pads tu,,,al kisahnya aku saja ja join dengar pasal pads ni,,,sebab dulu kan kecoh orang suruh "tukar pads anda kepada pads herba" la kan,,aku memang tak berminat langsung bila ada orang promote pads herba dulu tu ,,,tapi aku selalu tertanya2 sebab apa yang dorang dok suruh tukar pads ,,tukar pads,,,
sebenarnya ramai yang tak tahu pads yang dok jual kat pasaran tu ,,apa kandungannya,,,macam mana proses dia,,,meh sini aku bongkarkan jeng,,jeng,,jeng,,

ohh,,rupanya selama ni aku pakai kayu kat mis v aku,,ngeeriii ,,,dah la kayu ,,bahan buangan plak tu,,,dah korang buang lepas tu pakai plak,,,dah la tu gunakan pulak bahan kimia yang kuat untuk meluntur warna ,,
satu lagi fakta yang memang ada kan orang dulu2 mana ada pads2 ni dorang pakai kain ,,,,ce try tanya mak korang berapa peratus orang sakit kanser servik/kanser rahim ,,,zaman kita ja dok dengar benda2 alah ni,,,mana tak nya dah p letak bahan buangan kat situ ,,,


disebabkan aku nak selamat kan diri aku dari menternak bakteria kat mis v aku ,,,jadi aku mulalah mencari2 pads yang selamat untuk dipakai ,,,setakat ni yang aku jumpa pads herba ,,pads kain ,,,
pads herba aku tak suka sebab bau kuat,,,,pads kain aku lagi tak suka sebab kena basuh ,,,satu lagi bagi aku pads kain ni tak selamat la,,,kalau time datang banyak tu tak ke rimas,,eiii,,,dannn tiibaa2 orang kata kalau dah jodoh tu tak kan kemana acewahh tiba2 bhaha,, aku dah jumpa pads yang telah buat aku jatuh cinta ,,,

ianya adalah lexee! yang colour pink tu pads biasa sesuai pakai hari2,,,ada wings ,aku memang sangat mementingkan wings2 ni haha,,yang biru tu overnight punya,,yang hijau pantiliner ,,,satu lagi yang best lexee ni nipis sangatt sangat selesa ,,,dah la tu setiap kali kita beli siap dapat set vagina test percuma lagi 
disebabkan aku suka lexee ni,, aku dah jadi penjual lexee bagi penduduk langkawi,,,so kepada orang2 langkawi siapa2 yang nak ,,boleh je beli melalui rina,,bukan orang langkawi pun tak pa ,,boleh je nak beli ,,rina boleh pos,,mesej/whatsapp rina k ,,0135933115 

selain daripada  pads yang memang selamat untuk kita ,,pads ni semestinya banyak kelebihan dia,,,apa dia kelebihan dia,,aku dah mengantuk la esok aku try sambung k,,,
oh ya harga dia 15.00 memang la mahal sikit daripada jenama yang kita dok pakai tu ,,tapi kelebihan yang kita dapat banyak ,,,100% kapas ,,,apa la sangat 15.00 tu,,,beli makeup mahal2 boleh kan,,,

No comments: