Followers

Thursday, September 6, 2012

indahnya cinta bila ia ada


assalammualikum

dulu aku ingat lelaki semuanya sama ,,,tapi mana la boleh salahkan semua lelaki sedangkan ayah aku jugak seorang lelaki abang ipar aku jugak adalah seorang lelaki ,,,,mana la boleh aku salahkan semua lelaki dalam dunia ni,,,,aaron aziz juga adalah lelaki huihui,,,lelaki tak semuanya sama,,,semalam aku terbaca blog abil4fauziah ,,blog ni si suami buat khas untuk tatapan si isteri ,,,rupanya masih  ada lagi lelaki yang setia hingga akhir hayat ,,,indahnya bila cinta itu ada kan,,

korang kena baca blog ni 

 kepada siapa2 yang nak bantu mereka dialu2kan sangat 

Sebarang bantuan , bolehlah disalurkan ke 
Nama : Abil Fikri Ahmad
Bank: CIMB Bank
Account No: 0506-0040577-52-1
H/P No : 016-2634258

aku harap puan fauziah sihat seperti dulu ,,,

No comments: