Followers

Monday, September 10, 2012

entry kahwin-kahwin (pernikahan)

assalammualikum

tanggal 31 ogos sedang orang lain dok MERDEKA! kami di sini SAH! SAH! aminn,,,syukur alhamdulillah sepupu aku JF sudah sah menjadi hak mutlak milik cinta hati nya,,,,


tarikh yang cantik dan senang nak ingat kan kalau cinta hati dia lupa jugak memang la nak kena ketuk dengan periuk belanga,,,disebabkan dia lambat sangat nak post memory card pic dia aku curi pic dia melalui fb,, sebab hari ni aku tengok dia dah upload kat fb ,,,lambat sangat ceq dok tunggu ni ha ,,apa susah aku download je la hee,,

ok pagi2 lagi dia dah kejutkan aku n kakak aku ,,orang tengah sedap2 dok tidur ,,,bangun kami mandi2 makan bersiap terus pergi jitra ,,,butik "rezuan harun couture" tepi jalan je tak sampai jitra la situ orang panggil kepala batas ,,dia tak sampai jitra lagi,,,bangunan baru depan bangunan tu ada shell tapi bangunan tu plak ada petronas,,baju2 dia semuanya cantik2,,,aku ditugaskan untuk pegang dslr dia ,,n aku pun ok je,,,tak pasal2 cemera aku lempar macam tu je,,mentang2 dah boleh pegang dslr kan,,kesian olympus aku my olympus

cepat pulak pic ni masuk eh2,,gambo dia dulu hado nyer,,


ini adalah gaun yang dipilih  untuk digayakan ecece,,lawee nyerr,,




bersama tauke hee

harus bergambar dulu tapi gelap la plak,,

"mari kita pergi  menikah",,," kau sorang je menikah hari ni,,orang lain tak,," 

the ring ,,mana cincin pengantin pompuan erk,,alamak aku yang lupa snap nyer,,adoi,,tak ley harap photographer ni ,,

beliau sedang kehappylan 

pengantin tenung semacam je kat tok kadi tu,,tekun mendengar heeee,,,time ni tok kadi suruh baca apa ntah,,

tengah disoal siasat nakal betul tok kadi ni,,teehee

saat2 yang ditunggu ,,SAH SAH!


alhamdulillah selesai semuanya,,lepas tu makan2 time, kesian rombongan pengantin lelaki dorang semua lapar ye la time akad nikah ni petang ,,pic sarung cincin ,,pic rombongan pengantin lelaki ,,pic kiss2 tangan dahi aku malas nak letak ,,,kita teruskan dengan outdoor 

petang sesi bergambar di luar,,,memang tak sah la kalau aku tak der sekali kan,,aku kan suka mengibuk ^_^
ni aku curi dari intagram kak aku awal lagi ha dia pos,,aku baju pink tu,,baju raya,,

berdua

tak sah kalau tak der ha,,

tu prop aku yang bawak ,,prop time bzday piepie dulu tu ,,bzday party izz

aku yang lebih nyerr hee,,,

tak pasall pasal kena jadi prop hee,,padahal dalam hati ini yang ditunggu tunggu ^_^

happy ending luv it,,^_^

luv reynabali

No comments: