Followers

Friday, August 3, 2012

product lulur badan yang bagus dari putri binari

assalammualikum


semalam kan aku terjumpa benda alah ni,,,sah2 la kak aku punya dia tu kan banyak duit beli tak pakai men lempar macam tu je,,,aku kan memang pencuri barang2 dalam rumah sendiri ,,,tapi aku pencuri yang baik ,,aku cuma curi barang yang ditinggalkan je ,,,tu nama pencuri ke? ermm,,lantak lah ,,,yang best nye semalam aku try pakai ,,sebelum mandi korang bogel kan diri lumur lulur ni satu badan biarkan selama 5 / 10 minit ,,,biar lama sikit tak pa ,,,lepas tu bilas dangan air,,dengan erti kata lain korang mandi la ,,lepas mandi tu rasa  kulit licin je,,lembut,,dah la wangi,,kalau ada suami sure pelok tak lepas ,,eh2,,ke situ pulak yerr,, dia diperbuat daripada susu beras ,,,patut la kan,,korang pernah try sabun beras ,,,tu salah satu sabun yang 3 in 1 bagus,,sebab aku dah pakai,,sabun muka badan aku pakai sabun beras je,,tapi tu la hati2 beli sabun beras,,,sabun beras ni macam2 jenis,,ada yang halus kasar la,,,sebab aku sekarang pakai yang halus mak aku beli kat sempadan siam tak best macam yang aku beli kat sorang kak ni ,,yang kak tu punya lagi best ,,kulit badan rasa lembut je ,,so kepada sesiapa yang sedang mencari lulur badan sila lah try lulur puteri binari ni ,,

sama saja dua2 fungsi ni scrub for face,,,cuma beza yang korea tu syok sikit sebab dia buih putih picit gosok satu muka sampai kering,,,yang skin gel tu plak dalam bentuk gel ,,kesian dia dah banyak hari tak sentuh dia,,sebab dok pakai yang korea tu punya bau sedap,,,teehee 

orait sekian sahaja berita kecantikan dari reynabali untuk hari ini sampai kita berjumpa lagi ,,
iftar semua eh2,,

No comments: