Followers

Saturday, August 18, 2012

andai esok hari raya

assalammualaikum

andai esok hari raya bukan esok memang raya ka,,heee,,,tak der lah tak kisah la esok raya ke tak kan,,yang penting sekarang mak kak aku dok anyam ketupat ,,,macam best jee,,huhu,,aku plak dok sibuk blog yer,,apesal sunyi je blog tak der orang buat entry baru pun,,fb pun sunyi je,,ke korang tengah bz masak untuk esok ,,,tengah buat kuih raya lagi ke,,,kemarin belum lagi raya aku tengok membe2 aku siap dah buat card raya pos kat fb lepas tu taq semua orang ,,jimatt! siap edit lagi,,,aku plak ingat nak wish raya time pagi2 raya nanti je,,tapi macam terpos plak hari ni huhu,,ok lah ini adalah ucapan raya dari aku ,,,

andai esok hari raya ,,maknanya ucapan aku ni kalau esok tak raya kira tak aci la yer,,,hee,,aci tak aci kira aci je,,,andai esok raya tak jadi ,,kita bawak ucapan aku ni ke hari raya yang jadi ape susah ,,,

selamat hari raya maaf zahir dan batin andai diri ini ada buat salah yer,,biasalah mulut aku ni kadang2 men lepas je cakap ,,huihui,,tak der niat nak sakitkan hati siapa2 ,,,disebabkan sepatutnya entry ni publish awal lagi,,tapi dah terlambat esok memang raya pun,,,yeehaaa,,,best2,,,

ni card ucapan raya dari aku hee,,ni pic raya 2011 ,,,maafkan salah silap aku yer semua ,,

luv reynabali

No comments: