Followers

Sunday, July 29, 2012

ini versi cari jodoh ,,,(bhahaha)

assalammualikum 

ini adalah versi cari jodoh zaman sekarang hikhikhik
korang kena tengok semua video ni yer,,tengok pelan2 sambil minum milo "eh2 puasa la hikhik"
tengok ada kaitan tak dengan korang ,,^ ^


anak kampung
Memang aku ini anak orang miskin
Tiada apa-apa yang dapatku berikan
Engkau memang cantik 
Memang tidak padan dan tidak sepadan

Aku anak kampung tiada pelajaran
Kuli – kuli sahaja memang tidak padan
cantik bah kau itu
Ramai yang tergoda lagi orang kaya

Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
Rumahku pun tiada adapun bapa punya
Apa lagi belanja mau bayar berian
Kahwin sama kamu
Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerna aku cinta aku lepaskan kau sama org lain

Kita masih muda masih ada masa
Janganlah kau cari gadis macam saya
Engkau memang kacak
Nanti kau menyesal tiada guna

Anak kampung ku anak kampung
Tidak padan tidak sepadan

Tiada keretaku bawa kau jalan – jalan
Rumahku pun tiada adapun bapa punya
Apa lagi belanja mau bayar berian
Kahwin sama kamu
Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerna aku cinta aku lepaskan kau sama orang lain (sama orang lain)

Nanti kau menyesal tiada guna (tiada guna )
*********************************************************************************
jawapan anak kampung
memang aku ini anak orang kaya 
tapi kaya ku pun semua duit si bapak
harapkan duit ku memang tidak ada
sama saja kita 
belajar tinggi2 naik kapal terbang tiada apa bezanya,balik kampung nanti makan nasi jugak,tiada kereta mu nggak apa2 bah ,,bapak ku ada jet boleh terbang sini sana ,,siap boleh lending2 atas sana gunung kinabalu,,
jangan kau tarik balik malu2 kunun ,,ku mahu hati mu bukan harta semata asalkan hati baik perangai pun cantik ,,kira ok sudah ,,,

(bhahahaha)

*********************************************************************************

jawapan anak separuh bandar bhahahahaha


aku ada kereta tapi masih bank punya 
aku ada rumah masih bank punya jugak
setakat bayar berian tiada masalah kahwin sama kamu



No comments: