Followers

Sunday, May 20, 2012

protect the bos

assalammualikum
anyong

semalam kan aku tangok episod last protect the bos walllaa,,how romantic 
lantas aku berangan2 yang aku adalah eun sun ntah ke betul aku eja,,,
tapi aku tak nak lah ganas macam dia,,hikhik,,,
cerita korea ni kan selalu buat yang hero kaya nak mampus girl plak miskin nak mampus,,hari2 makan ramen ,,buat orang terliur,,,satu lagi fesyen dorang rapon2,,kepok2 ,,comey2 ,,sweet jee,,dah la segak ,,kacak kemain lagi,,mana aku tak suka tengok ,,tapi yang penting jalan cerita dia yang logik,romantic,,sedih,,buat kita tertarik nak tengok,,,mak sedara aku baru balik dari korea,,dia kata mahal gila kat sana,,sana bersih ,,dan tempat dia luas ,,luas lagi dari kl,,nampak gayanya terpaksa lah aku penuh kan tabung 2 3 kali penuh supaya aku boleh shopping kat sana,,keja shooping je keja ang noh! 
satu yang aku kagum dengan filem/drama korea ni sebab dorang teliti,,,cuba korang tengok the making off satu2 filem/drama  teliti sampaikan setiap apa yang dalam camera tu dorang akan tengok habis2,,,


memang lah orang kata kan jadi su ni teruk ,,semo kerja nak kena buat,,,last2 bercinta,,mana tak bercintanya dah bos p mana ja kena ikut,,,tak gitu,,tapi kalau la ada bos macam dalam citer ni mampus la sapa jadi su dia,,,haha,,

dah kahwin,,happy ending,,

bilik dia cantik kan,,

ni time nak propose 



nanti aku nak beli dvd citer ni sebab dulu aku tak layan,,dah dia ulang baru aku nak layan,,tsk,,tsk,,
korang kalau peminat korea rugi kalau tak tengok ,,,huhu,,,tapi kan ada satu scene tu aku rasa macam kena kat batang hidung sendiri la,,ermm,,kesimpulan daripada cerita ni ,,,cinta!! kalau dah cinta suruh tunggu berapa lama pun sanggup tunggu ye dak?

have a nice day 
love reynabali

No comments: