Followers

Wednesday, May 2, 2012

great moment / wedding

assalammualikum 
anyong

saat paling indah apabila melihat kawan sepermainan berkahwin ,,sepermainan ??!! oh time kindergarten huhu 
tahniah zarah mokhtar
dan cantik sangat wedding dia,,sweet je ,,ada photo booth,candy buffet,aiscream
mula2 ingat nak pergi tangan kosong ja,,alih2 last minute aku keluar cari hadiah
beli beg beranak 4 + baju baby girl yg sedia ada beli tak taw nak bagi sapa sebab kecik sangat
untung kat kau lah zarah huhu,,,wajib membe kawin mesti beli hadiah ,,untunglah sapa jadi membe aku hikhik

 besa lah aku ni gedikss huhu

 gedikss lagi

 atas pelamin makayah dia ,,bawah tu makpak mentua dia la kot,,,

 with frezss,,

 candy buffet

 tak sempat nak snap pic cake dekat2 ,,

tak sempat jugak nak snap pic pelamin elok2 sebab abg2 photographer dok tengah2 geno?

 sexy back hikhik

 cutes

zarah+me

love reynabali

2 comments:

Pecinta pink^^ said...

wah,,meriah majlis..hehe..pasal nuffnang yg awk tanya tdi status glitterati tu saya rasa blog awk ok je,,hanya ada iklan nuff..patut dpt status kot..saya dulu sebab sy ad bubuh iklan lain..tu yg xdpt,,bla ad hanya iklan nuffnang baru dpt status..saya pun tak tau mana..baru je blaja..hikhik

Anonymous said...

sedapnye gula2. hehe. nak.:)