Followers

Tuesday, March 13, 2012

musim orang mengawan sekarang

assalammualikum
actually dah lama dapat jemputan kahwin kawan aku ni 
memandangkan aku dok study kat jitra ingat nak drive sendiri ja la pergi penang 
last2 aku quit la plak ,,nasib baik la aku ada membe2 belah jitra n alor setar boleh tumpang luv u kawann! hee


Selamat pengantin baru.
Selamat berbahgia.
Selamat ke anak cucu.
Selamat sejahtera.

Semoga berpanjangan.
Semoga berkekalan. 
Semoga satu tujuan. Semoga aman.

Hidup mestilah rukun.
Sabar paling perlu..
Cinta setiap hari..
Senyum mesti selalu.
Oh oh oh oh..
eh2 ternyanyi plak hee,,bukan apa sekarang ni kan musim orang kahwin,,aku sebenarnya teruja nak tengok membe satu class aku naik pelamin ko bayangkan membe satu class ,, ! membe yang dulu sama2 kongsi gelas minum ,,sama2 dok buat lawak bodo,,sama2 dok berangan ,,sama2 dok buat roti ,,sama2 berlari ,,hehe,,indahnya zaman sekolah dulu kan kan kan,,,
dah mula2 ingat nak drive sendiri pergi kan aku mintak la card senang nak rujuk peta kat card tu ,,,dia pun pos sampai kat depan rumah hee,,tak p saja la kan ,,besar betul card dia ,,
 taraa antikk takk?? ,,omeyy takk?? ha ciap beli hadiah dah ni,,

 omeyy kan card nii ,,

omeyy kan ,,,?? kan kan kan 
nah lagu kahwin,,
ok bye 
luv reynabali

No comments: