Followers

Saturday, December 10, 2011

weh tawan2 aku nak p bercuti lagi muahaha

anyong 
hee tajuk tak boleh blah nak bagi orang jeles ,tapi tak der maknanya korang nak jeles pergi thailand jer pun 
aku nak pergi phukat n krabi dua2 tempat tu aku tak pernah pergi lagi 
jadi agak teruja hee sikit laa ,,,alhamdulillah rasanya aku dah selesaikan semua benda sebelum nak pergi terutamanya bayar yuran huhu dah boleh print pun ,,tapi yang tak syoknya ada pulak tulis x-ray diwajibkan 
dah la aku dah buat pun medical checkup tu tak kan la aku nak kena pergi pulak kot 
malas malas malas tak nak buat arr ado aku kisah huhuhu 
baju aku baru jer lipat2 letak dalam luggage macam biasa aku kepeningan tak tahu nak bawak baju apa 
LIMA dah habis uwaa sedih ,,sedih la sebab tahun ni LIMA tak best ,,aku punya la semangat nak sambut LIMA ,,ye la sebab tahun2 lepas aku tak berkesempatan nak sambut 
tadi malam pun aku ada singgah LADA punya la parking baik punya tengok2 dorang pekat dok kemas nak balik uwaa sediss betull heee
lepas balik dari thailand nanti aku nak kena pos keta plak bz sungguh ,,dan bermulalah misi aku sebagai student kembali wallaweh aku nak kawin laa ,,hee ,,kawan2 aku semua dok rancang nak mendirikan rumah tangga aku! jangan kan kata nak mendirikan rumah tangga pondok kayu pun belum tentu lagi 
sedihh! 
this is pakbombom 2ne1
segak kan dia ermm,,

berbalik kepada membebel hee bila tengok kawan2 aku berjaya dalam hati" bestnyaaa dorang" 
bila tengok kawan2 aku dok sibuk merancang nak kawin dalam hati "aku nak kawin jugak "
padahal gila ko nak kawin masak pun tak reti lagi ni kan pulak ko nak berlaki eis2 
dan lagi satu aku kan single mana ada boyfiee nak ajak kawin ,,kalau ada pun hampeh tak ley pakai bukan pernah peduli pun pasal aku 
tu pasal la aku nak cari scandal muahaha bosan la ada bf pun macam tak der buat apa kan 
kadang2 aku rasa aku ni bodoh ja dok tunggu dia 
laki ni bukan boleh percaya sangat ,,
aku harap2 la dia baca blog aku biar dia tahu aku dok kutuk dia muahaaha ado aku kisah 
kalau korang adalah sepasang kekasih yang sedang hangat bercinta 
jaga2 aku jeles dengan korang sebab aku kekurangan kasih sayang dari si dia hee
silalah menangis untuk aku T_T


ok lah bye2 have a nice day 

No comments: