Followers

Sunday, November 27, 2011

trip beijing part 1

assalammualaikum 
ini adalah entry trip ke beijing china selama 6 hari 
maaf kalau lambat loading biasalah tak boleh dielakkan kalau lambat loading bila entry yang melibatkan pic 
nak pulak kalau pic tu dah sedia berat kan 
benda yang boleh buat adalah kita minum duluu,,
ini adalah mukadimahnya

si kecik sedang bergambar sesudah mendarat dengan selamatnya selama 6 jam 

sampai2 ajer tempat first pergi adalah tengok acrobatic show sangat best menurut guide tour beijing adalah acrobatic yang paling best di negeri china 

 dok berebut topi 

tari menarii 

sapa2 ada hilang mangkuk cari budak ni 

moto dok berpusing pusing dalam sangkar 

habis ajer tengok acrobatic show time to makan makan dah berada di negara cina makanan pun haruslah cina 
but still halal k lepas makan balik check in dan terus tidur

keesokkannya
-
-
-

breakfast pun mestilah cina nya style

tiananmen square

dah macam eskimo dah aku,, layankan ajerr,,

forbidden city istana diraja semenjak 500 tahun yang lalu

with kak nas

selepas berjalan berkilo2 melawat istana raja yang besar luas gila tu kami pergi silk store ,tu yang aku tengah pegang tu adalah kepompong

kepompong aku geram gila tengok cadar sutera amboi syoknya kalau tidur pakai cadar sutera tapi malangnya  
mahal sangat aku cuma beli kain untuk mak aku ja

habis sudah part 1 
ok bye

2 comments:

Yana Yassin said...

boleh buat idea sebab nk pergi tahun depan,.

reyna said...

boleh tanya pergi dengan pakej ker atau sendiri