Followers

Wednesday, November 9, 2011

ALAMAK TOYOLLL!!

anyonghaseyoo
huhu ntah apa la yang aku nak update ni kan 
sejak dua tiga menjak nih rasa macam sunyi ajer blog aku ni ha 
tak ader penghuni huhu sedihh!
entry2 aku tak menarik kot ye la merapu jer banyak kan
petang tadi aku teman sepupu aku pergi pekan 
ada la masuk satu kedai ni ha 
aku terbekenan baju dress pendek laa yang sebenarnya bukan terbekenan aku memang dah lama bekenan ha 
ni ha aduh kepok-kepok 

dari dulu memang aku dah bekenan ha baju dress2 macam ni tapi ye la aku ni bukan jenis pakai seksi dan satu lagi kalau aku beli pun nak pakai g mana ,,
aku ni duduk kedah mana ada orang buat party2 
party hari jadi ada laa kalau aku sambut pun gila aku nak pakai macam ni 
hehe tapi kalau nak pakai boleh ajer kena la pandai mix n match supaya tak seksi 
pakai la dengan legging iner kan 
bla bla bla ,,
herann apa kena mengena dengan tajuk hehe sabar2
tak selepas berjalan2 sepupu aku belanja makan so aku pun belanja la dia balik 
aku belanja dia tengok wayang 
ajak dia tengok cerita omputih dia tak nak ,,nak jugak ha tangok cerita ALAMAK TOYOLL!


boleh la tahan cerita ni ,,lucu tapi bagi aku tak best laa bosan gila 
so sesiapa yang nak pergi tengok wayang tu jangan la pilih cerita nih habis duit korang ja 
korang pilih jer cerita len ok 

baru lah kemas sikit buat rambut macam nih kalau tak mengembang jaa macam hantu huhu 

aku rasa macam jumpa dengan blogger semut langkawi tadi entah betul ke tidak segan nak tegur  bilalah nak jumpa yuyu pulak erk hehe

ok bye 

No comments: