Followers

Tuesday, October 18, 2011

MENCARI PENDAPATAN SAMPINGAN MAHU JUAL ONLINE SAPA2 BOLEH TOLONG

SALAM 1 MALAYSIA 
selamat malam tiba2 malam nih mood nak berniaga datang balik ,,
aku sangat berminat nak berniaga online, dulu habis jer study aku pernah berniaga online aku tak payah keluar modal pon cuma copy paste gambar n jual dekat orang dalam gambar punya laa cantik 
aku siap buat fb page lagi tapi malangnya selepas aku jual kepada kawan aku 
dan aku juga beli sendiri nak tengok kain baju2 tu cantik ke tidak 
malangnya kainnya sangatlah tak bermutu ermm,,
aku jadi malu nak jual dekat orang makanya aku delete terus fb page aku tutup kedaii 
aku jugak jadi ahli jual lens bayar rm20 seumur hidup awalnya semuanya ok harga sangatlah berpatutan 
tapi malangnya beberapa minggu selepas itu harga naik , setiap jenama lens harga naik tak sama 
lens2 tu dah la banyak jadi aku pon tutup kedai jugak erm,,habis duit jer ,,tapi rasa macam nak bukak balik jer,,sebab dimana ada kesusahan disitu ada kejayaan kan,,hikhik,,nanti lah tengok esok ker aku cari balik mana aku letak gambar2 lens tu rasanya dah delete ,,
sekarang nih aku mencari pemborong jual baju2 korea tudung ke ,apa2 je la janji benda tu berkualiti 
tapi aku sangat berminat dengan baju2 remaja ala2 korea la,,
korang tolong lah aku kalau2 tahu kat mana aku boleh depatkan khidmat benda2 macam tu erk,,
aku nak jual online jer tak payah keluar modal ,,cuma nak copy paste n jual kat orang jer,,aku cuma main dok depan pc n bank duit je la,,

help me help me

sekurang2nya aku ada duit masuk walaupun sikit 

No comments: