Followers

Sunday, October 30, 2011

jom kita bercinta

bila hati dilimpahkan dengan kasih sayang 
saat dia memanggil kau dengan nama yang comell
bila mandi dirasakan sudah tidak basah 
bila mulut bercakap tapi otak entah ke mana 
bila berjauhan 1km terus terasa rindu 
saat tidak mendapat kol dari si dia terus terpikirkan keselamatan dia 
padahal baru 1jam dok bergayut sampai fon habis beteri ,,
ohh indahnya cinta 
bila tengok cerita2 korea sarang haeyo ,,kita pun nak jadi macam tu 
yerr aku pun nak siapa tak nak kan
dulu selalu terpikirkan yang best ker bercinta 
tapi bila bercinta best time mula2 ja,,
sekarang tak best pun rasa macam nak pergi baikot cerita2 korea sebab dorang telah menjadikan aku gila bayang nak realiti aku menjadi seperti dalam cerita2 yang aku tengok 
teehee jangan risau aku masih waras menbezakan antara realiti dan fantasi 
mengapa aku tidak boleh menjadikan fantasi kepada realiti ??
aku nak bawak kau masuk dalam mimpi aku 
biar kau dah tak boleh keluar duduk diam2 sudah asal malam ja time tidur mimpi kau 


ku ingin kamu 

betul kata orang cinta boleh mengubah segalanya realiti tu aku dah nampak walaupun bukan berlaku pada diri aku 
aku doakan semua orang di sekeliling aku mendapat cinta yang idamkan termasuk diri aku jugak
ok bye

No comments: