Followers

Tuesday, October 4, 2011

apa itu sekadar mencintai dengan mencintai kita seerat2nya

assalammualikum
yer lepas baca entry tu meh korang tolong aku 
sebab lepas jer baca enrty tuh aku terus buat entry nih,,tak jadi nak tido hukhuk,,cian mata ceq,,
aku nak tanya korang la kan 
aku bukannya apa aku tak nak buang masa aku dengan jatuh cinta berkali2 
aku tak nak buang masa bercinta dengan laki yang salah 
aku bukanya jenis yang suka bertukar2 pasangan kejap minggu ni couple dengan orang lain 
minggu depan couple dengan orang lain plak
bagi aku couple tu adalah masa untuk kita kenal dia,,perangai dia macam mana ,dia ni panas baran ke,dia ni pemalas ke time nih la kita nak betul2 jatuh cinta dengan dia atau pun reject 
aku sebenarnya tak paham lelaki hikhikhik,,

bagi aku ,,aku nak laki aku macam nih 

aku nak dia ambek berat pasal aku terutamanya ketika aku sakit ,
salah ker ,,???

percayakan aku 
salah ker???

tunjuk sayang dia pada aku

ahhh!! buat korang pening je kan,,
pendek kata macam nih laa  aku berada dalam keadaan sekadar mencintai tapi aku pikir dia mungkin bz ,mungkin dia ego,mungkin jugak  memang itu style dia ,dia malu ,?????
dia tak tahu macam mana cara nak tunjukkan kasih sayang mungkin
aku paham tak semua orang sempurna 
aku pun tak sempurna jadi aku cuba nak paham keadaan dia 
diri dia,,,
aku tahu dia serius 
tapi kadang2 sikap sambil lewa dia buat aku rasa macam ahhhhh!!!!

bagi aku tak semua lelaki boleh jadi macam dalam entry nurulbadiah mungkin laki tuh memang jenis tak suka tunjuk2 sayang dia ,,
ataupun apa2 je laa,,

tapi aku jugak tak nak jadi orang bodoh yang terlalu setia 
aku jugak ada hak nak suarakan ketidakpuasan aku

jadi aku nak tanya pendapat korangg,,korang2 disana jangan lupa komen laa,,
meh la komen ataupun korang tak paham apa yang aku dok merepek nih,,

aku sambung lagi hikhikhik,,,aku bukan apa kalau dah sekarang aku dok terasa hati nanti kawin lagi lah kan,, ce bayangkan bayangkannn,,












2 comments:

cerita best said...

NICE BLOG...TQ SBB MSUK BLOG PAKJOE..NNT PAKJOE ADA LG TIP2 PASAL BLOG SABAR YE

reyna said...

alaa pak joe nih ,,orang suwuh komen pasal entry nih ,,hikhikhik,,yer sama2