Followers

Friday, September 30, 2011

akhirnya aku konvo jugak

assalamualaikom
salam 1 malaysia 
yahooo,,tanggal 27 /9/2011 tarikh apo tuh ,,hikhik
tanggal 24 petang aku naik bot kul 6 ,,huhu lewat tuh sejuk aku dok dalam bot 
sorang2 aku naik bot sebab makayahkak aku dorang pergi 26 petang ,
aku kena g awal sebab 25 ada raptai 26 ambek jubah nasib laa sepupu aku bagi pinjam keta dia kalau tak ,,jalan kaki la ko rina huhu dari as g jitra ,,boleh
tanggal 25  aku pergi raptai tak buat apo pon duduk dengar dorang dok pot pet pot pet
kena pegang macam nih k ,,jalan macam nih k ,,senyum taw ,,jangan lupa cakap tq,,n bla bla bla hee
pagi 26 aku pergi ambek jubah ,,petang tuh sepupu aku dengan rajinnya menawarkan diri nak jadi photographe dia suruh aku pakai baju putih tuh n pakai jubah ambek gambar kat taman rimba 
aku apa lagi suka laa,,tunggu lagi,,
meh kita layan gambar k hehehe,,
-
-
-
-
-
-
-
kita buat tak berapa nak comel cikit k hikhikhik,,
macam prewedding i like
yang nih macam harrypotter
hikhik,,tak dok kejo
eii,,tak lawa kan kan kan,,
ahh,,lariiii!!hikhikhik
ini pon macam prewedding hikhikhik
putih itu bersih
yahoo!!


hikhikhik,,
tangok tak konvo lagi dah ada pic hikhik,,tu bukan saya punya itu sepupu nyerr,,pinjam snap pic jap,,
nampak tak kat muka tuh ada hitam macam tahi lalat la konon heran sebentar zomm nyer zomm upanya nyamuk hikhik,,dia pon nanak jugak ha bergambo,,ha ambek ko,,
pic nih ramai orang suka banyak dapat like kat facebook huhu
polimas jer bukan u pon,,tapi polimas pon ok,,bagi aku sekarang apo nak kisah ko budak u ker poli ker janji belajor jer lah mana2 tuah manusia kita tak nampak bukan apa ada mokcik2 dok pandang lekeh kat poli eleh  
aku benci mokcik2 yang berfikiran kampung hikhikhik,,kena buat entry nih,,
wah saya suka sama ini gambar
jangan nak pandai2 ambek saya punya
amboi ko ,,hikhikhik
ini pon saya suka
mak saya dan jugak cucunya macam isteri yang dapat ijazah la plak hikhikhik,,korang tengok tangan izz dia pon pegang 
hikhikhik,,nak p nikah dah nihh,,
lovelovelove
mak aku bagi bunga besar tak padan ngan tuan ,,hikhikhik,,
tak pernah dapat bunga tu yang suka tak terkira hikhikhik,,kecian kann
dah balik bawak dorang g makan kat sini best sedap ,,tempat menarik

gambar dah bercampur la plak tak pa laa,,gambar hari konvo tak banyak sebab petang habis2 jer sesi konvo tuh perut lapaq terus g antar jubah ambek sijil ambek frame snap pic sikit kawan2 pon ntah g mana hikhhik,,
tudung from kakak aku tudung tuh dia pakai time dia akad nikah dulu tq mak sebab lilit tudung tuh jadi kecik kalau tak labuh bebeno ,,
baju satin tuh memang dah ada buat time raya taun lepas2 
kain jarang tuh orang panggil apo ntah beli kat kamdar buat ,,
 sangat suka tengok kawan2 pakai putih best semua nampak suci ja yang lelaki nampak sangat kacak,,
esoknya pagi2 lagi kami dah balik sampai langkawi hujan sangat lebat huhu,,
sampai sini saja kisah konvo saya hikhik,,
next entry sekembalinya dari konvo kawan datang dari penang kami jalan2 langkawi,,huhu

selamat malam semua
xoxo reyna
pic from facebook saja edit tulis renya bali facebook nak bajet jadi artis hikhik,,kalau tak suka silalah muntah yer dengan segera hohoho,,




2 comments:

mOoN said...

cik seyes aku suka giler gmbr mak ang dgn izz..comey sgt...dier pegang..folder tue..

reyna said...

cantik n comell kan