Followers

Saturday, August 27, 2011

bunyi mercun disana disini indahnya kenangan raya dulu

bomm!!pang pong  pang pang! macam tuh ker bunyi mercun hehe 
lebih kurang kurang lebih muahaha,,
aku rasa mesti sekarang korang dah tak sabar nak raya kan kalau kurung korang dalam sangkar pun korang sure tak ley duduk diam macam arnab yang dok gigit pintu besi memprotes apesal kurung aku ,,aku nak keluar lahh,,gggrr!! mesti dah tak sabar nak pakai baju baru kan ,tudung baru ,sepit rambut baru ,kasut baru ,n bla bla bla ,,kat kawasan rumah aku pun sejak awal puasa lagi dorang dah main mercun cuma tak sekerap sekarang yang aku dok dengar nih ,,rasa meriah plak hehe ,,korang baju berapa pasang ?? aku sehelai jer tuh pun aku beli kain melalui on9 n g tempah ikut design sendiri hehe,,tak lawa pun comel jer hehe perah santan la ko rina 
raya tahun nih aku tak dapat kad raya pun sedihh! teringat zaman sekolah bertukar-tukar kad bestnyerr,,indah sungguh ,zaman dok hostel budak2 bilik pekat letak kad bawah bantal lah tak pun dorang letak dalam beg balik kampung ,,sampai jer rumah bukak2 ada kad raya masa bila dorang letak entah ,,duduk rumah sewa dah tak ada dah kad raya men mesej jer antar tak pun tulis kat wall fb ,,time balik kampung pun bukan ingat kawan2 dah ingat rumah jer ,,
kalau dulu kecik2 aku ikut budak2 kampung kutip duit raya sekarang budak2 plak mintak duit kat aku ,,banyak oo boley dapat satu kampung tuh,,huhu,,sekarang budak2 aku nampak jer dari jauh terus tutup pintu haha malas nak layan hehe jahatnyer maaf  ler ,,tapi rumah aku tak ramai budak2 datang kutip duit raya selamat duit haha 
raya aku sekarang pun dah tak meriah macam dulu ,,makin besar makin simple jer beraya ,,tapi tahun nih aku harap meriah lah sebab sepupu2 aku balik semua ,,yahooo!! sambil loncat2 
happy2 jugak tapi dalam kita dok happy masih ada yang bersedih di luar sana 
hari nih pun aku menerima berita kematian suami suadara aku di thailand kesian anak kecik2 lagi ,,
tinggal 2 hari saja lagi nak raya ,,
aku rasa dah lama aku membebel nih ,,membebel secara diam huhu jom tidoq!!
dah macam tulis karangan hehe maaf 

No comments: