Followers

Tuesday, June 21, 2011

sesi BUANG HABUK

yea SESI buang habuk di dalam almari aku ,,
setelah bekurun lama aku telah membiarkan habuk-habuk di dalam almari aku bermaharajalela ,bersenang lenang ,menari sakan laa dorang ,,
tak akan aku biarkan kau selama lama nyaa bertandang di dalam almari aku huh! 
apabila bermulanya proses cuci mencuci maka keluarlah khazanah alam dari perut bumi ,,

khazanah yang telah lama aku simpan tidak ku pedulikan ,ku tolak ,ku tepis lantas aku lupa yang aku telah memenuhi ruang almari aku dangan khazanah alam aku tampa memberi peluang orang lain bertandang,,
sudah lah yang tua harus aku buang ,,sudah expiry pon masih aku simpan,buang masa,buang ruang,buang tenaga dan sakit mata memandang ,,

bila khazanah dikeluarkan aduh!! betapa sayang nyaa aku untuk membuang muu sayangg!! 
tetapi harus aku lepas kan muu kerana tidak berguna lagi kamu berada di sini ,,pergi kamu ,,pergiiii!!


antara khazanah alam 
*
*
*
*
*
*
lens betahun simpan tak pakai pon dah expiry pon 


buku paling bermakna autograph daripada kawan-kawan tak ley buang yang nie,,


cd korea jepun haha!


kotak-kotak sinderelaa,,huhu 


present daripada my bff time skull dulu


bintang hatikuu


percayalahh saya pengawas pusat sumber


baru beli pink eyes

 

No comments: