Followers

Sunday, April 3, 2011

kisah d salon

bangun lewat sbb semlm wat overtime hehe,,makan dulu sementara menunggu sepupuku g lunch kat luar
tunggu punya tunggu aduhai lamanyer,,makan ke ape,,xsabar ni,,
tiba2,,adikk!!dia balik ,,yes bersiap jom kita pergi,,naik kete aku,,
my bihun yg comot dah lama xbasuh keje hujan jer skrg,,
sowi my bihun ,,aku bawak laju2,,selaju yg mungkin ,,nak cepat sampai laa katakan,,
sampai2 ,,serbuuu 
akak comey = yee nak buat apa
aku = ermm,,
sepupuku= nak buat rambut (sambil bertanyakan harga)
akak comey = owhh,,maaflaa salon skrg tgh renovate ,,hanya ada perkhidmatan spa
aku = hah! penat jer dtg dari jauh ,,urmm,,uwaaaa,,nak wat jugak ,,hee (aku xckp pon mcm ni,,sedih sbb cini murah maa,,itu pasal laa dtg cini,,)

masuk kete xper2 cari lg,,
sampai2 eh cini buat spa jer laa,,rambut xder,,
urmm,,xper masih tidak berputus asa,,drive balik as
jumpa lah satu salon yang dibawa oleh sepupu kuu
kalo x aku xpenah tahu pon ada salon kat atas tu,,
park keta ,,terus masuk,,yes xder orang,,
mcm biasa tanya harga yg plg penting huhu,,
orait! setuju ,,yes bermulaa laa sesi mengulii doh,,eh,bkn rambut laa
aduh!! best bangat mau tidoo saya dibuatnyaa
ulii laa lg,,


grrr!! gatal pala sebenaqnya tuu,,

 sempat pose ,,hee

sepupu aku ,,nak jugak,,

dan hasill nyaa,,taraa!!,,

taraa,,sowi terlebey lentok,,
sekarang aku dah jumpa salon yang betol2 aku nak,,
setelah sekian lama mencuba di sana dan di sini 
ni lah salon yg betol2 hasilnya memuaskan hati aku n harga nya jauh lebih murah dari jenama terkenal yang aku dapatkan perkhidmatan nya dulu,,
nie rambut sepupu aku yang ala2 rihanna tuu,,cantik i likee,,

No comments: